Ne bir yere gidesim var ne de kimseyle konuşasım... Mümkün olsa dağdaki o keşiş huzuruyla yaşayasım, uzaklaşasım var. Cama vuran yağmuru, sabaha açan çiçeği, o doğan güneşi pervasız bir mutlulukla izleyesim var🫠🐣
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu soğuklar beni sürekli hasta ediyor. Tek istediğim araştırmalarımı yapıp yazı yazmak.
Herhangi bir sisteme bağlı kalmadan yazmak, yazmak ve yazmakkk. Tabii maalesef bu hayat bana hayatımın her aşamasında aşina olmak istemediğim şu lafı yine vurguluyor. 'Haddini bil!'