Bilmiyorum, ne kadar umrunuzda olur ama içimi dökmezsem iyileşmeyeceğimi bildiğim için yazmak istiyorum.
Şimdi ben kaç yıldır çalışıp didiniyorum, gece geç saatlere kadar ders yapıp kendimi kahr ediyordum, inanıyordum da iyi yazacağıma. Ama bugün sınavı verdikten sonra her şey değişti...2 yılım boşa gitmiş gibi hissediyorum. Bu sorularla ne yapmaya çalışıyorlar aklım almıyor... Tüm hayallerim,inancım sarsıldı. En güvendiğim konuları bile yalnış yaptım... Kaç saat ağladım, yemek yemedim.. Tüm gün hayalet gibi evde dolanıp durdum. Onca çabanın karşılığı bu olmamalıydı... Gerçekten yazık... Böyle eğitim sistemi yerin dibine batsın....