Zifiri

Zifiri
@siyahsim
Endişeli ve dalgındım. Bu hâli anlatmak hayli zor.
Reklam
"Beklemek için, dünya kadar vaktim vardı." -J.J.Rousseau
Endişe olmadan, kıskançlık olmadan aşk olur mu? İnsan sevdiğinden, hiç değilse kendisini sevip sevmediğini öğrenmek istemez mi? -J.J.Rousseau
İçime kapanıp, hayali şeylerle avunmak, beni, çevremi saran her şeyden tiksindirdi ve yalnız yaşama arzusunun bende doğup büyümesine sebep oldu.