Gizem

Gizem
@siyajinnn
“Yalnızlığı da biliyorum,kalabalıkları da; sevgiyi de biliyorum, dostluğu, düşmanlığı,öfkeyi de.”
Sayfa 199
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hani yastığa iki santim kala uyuyan kişiler vardır ya, bu iş bana küçük bir mucize gibi gelir. İnsan bin bir düşünce ve hayalle yatağa girip de bütün bunları nasıl bir şalterle kapatabilir?
Sayfa 114
“Dünyayı güzellik kurtaracak, Bir insanı sevmekle başlayacak her şey.”
‘’Ne olur beni bu kadar kolay anlamayın!” demek isteyecekti. “Biraz düşünün, siyah beyaz algılayıp üzerime etiketler yapıştırarak birtakım çekmecelere kilitlemeyin beni.’’
Sayfa 29