Salih Kırbaş

Salih Kırbaş
@skirbas1
Sakarya Üniversitesi
İstanbul
26 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
Kitap görüşlerim
Puan vermedi·454 syf.·
2022 1. kitabı
Kitabın başlangıcı gayet güzel ve insani okumaya sürüklüyor her şeyi güzel açıklıyor, gördüğü şeyleri gördüm diye duyduğu şeyleri duydum diye belirtmiş bunu okuduğumda da kitabı sevmiştim . Her şeyi güzel kitabın birinci sevmediğim yönü kendini anlatırken beyefendi diye sürekli belirtmesi oldu. İkinci sevmediğim yönü de Türkiye’den bahşettiği kısmı okuduğumda kitaptan soğumaya başladım kitabı okuyasım bile kalmadı Türkleri kötülüyor gibime geldi ve İsa’yı tanrı olarak gördüğünü o kısımda anladım en büyük Tanrı İsa dır gibisinden kelimeler geçiyordu sanki birden fazla tanrı varmışta en yücesi isa imiş gibi cümleler geçti. Kitaptan tamamen soğudum bunlar olmasaydı benim için gayet güzel kitaptı .
Edebiyat
Dünyanın Hikaye EdilişiMarco Polo · Ötüken Neşriyat · 2019187 okunma
Salih Kırbaş
İyi de adam bir ortaçağ Hristiyani ve Türkler ile dost olduğu söylenemez. Ne bekliyordun ki, gayet normal bir durum bu. Bizim seyyahlar da aynı tavrı Hristiyanlar için alıyor bunda şaşırılacak bir durum yok.