Hayatta planlar yaparız, her şeyi kontrol etmeye çalışırız, her şeyin uyumlu, tam yerli yerinde olmasını isteriz ama hayatta da yaptığımız calışmada da her şey kaotiktir. Aslında burda bile kontrolumüzün sınırlı olduğunu gördüm.Bazen kesilen parçaları yerli yerine koymak, uyumu yakalamak isteriz ama ait olanı istesek de ait olduğu yerden alıp değiştiremeyiz.Gözümüze ne kadar uyumsuz gelse de ne nereye aitse orda kalır.Sadece kendi tercih ettiğimizi zannederiz.Hasılı kelâm zerreden arşa kadar her şey teslimiyet içerisindedir.Teslim olduğumuz kadar sûkünet ve huzur buluruz vesselam.
07.02.2026