"To be, or not to be, that is the question:
Whether 'tis nobler in the mind to suffer
The slings and arrows of outrageous fortune,
Or to take arms against a sea of troubles
And by opposing end them?"
"(H) Zaten dünya ne iyidir ne kötü, düşüncenize bağlıdır iyilik kötülük. Bana göre dünya zindan.
(R)Tutkularınız büyük de ondan herhalde; dünya dar geliyor gönlünüze.
(H)Bir fındık kabuğu içinde bile kâinatın kralı sayabilirim kendimi... Gördüğüm kötü rüyalar olmasa.
(G) Rüyalar tutkulardır işte. Tutkunun özü bir rüyanın gölgesidir sadece.
(H) Rüyanın kendisi de bir gölgedir.
(R) Elbette! Tutku öyle boş, öyle koftur ki bence, bir gölgenin gölgesi dense yeridir.
(H) Öyleyse en sağlam varlıklar dilencilerimiz; krallar, kahramanlar da dilencilerin gölgeleri! "