" yanlış mı yapıyorum? " diye düşünme.
sadece sana kötü hiss etdirenler yanlışdır.
kalbini rahatsız etmeyen, geceleri uykundan çalmayan, içini sıkmayan her şey doğrudur.
hayatda bizi içten gülümseten, içimizi titreten şeyler kolay bulunmuyor.
ve biliyorsun ki doğru ya da yanlış tartıcak kadar zamanımız yok...
yaşa gitsin!