İnsan böyle bir şey işte. Nerede, hangi yaşta olursa olsun, kabuğunu kırıp içine baksan içi cılk yara. Yarasız, dertsiz, sırsız insan yok da, işte kimisi üstünü iyi örtüyor.
Kaçmayı daha kolay buldum. Her şeyden, herkesten kaçmanın soluklanacak bir durağı var,ama kendinden kaçıyorsan durmadan kaçıyorsun, durduğun dinlendiğin bir an bile olmuyor.