zehra

Öyleyse hiç gitme,ne olur! Vereceğin her kedere razıyım.Acıların en büyüğünü sen tattır bana,zehirlerin en şiddetlisini senin elinden içeyim.Ama gitme ne olur?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Verdiğin bütün acılara dayanıyorsam,seni özlediğim içindir.Beklemenin korkunç zehri öldürmüyorsa beni;seni özlediğim içindir.Yaşıyorsam; içimde umut varsa,yine seni özlediğim içindir. Seni bunca özlemesem;bunca sevemezdim ki!
Ayrılık diye bir şey yok.Bu bizim yalanımız.Sevmek var aslında,özlemek var,beklemek var.
Senden hiç ayrılmamak vardı.Zamanı durdurmak, bütün saatleri parçalamak vardı.