"Artık insanları daha çok bana iyi gelip gelmediklerine bakarak değerlendiriyorum.Onlarla birlikte olduğumda kendimi daha iyi hissedip hissetmediğimi soruyorum kendime."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Stefan Zweig'in ilk defa bir eserini beğenmedim.
Kitabı okumaya başlar başlamaz sıkıldım, yarım bırakmamak için çok sabır ettim.
Kitabın konusunu hiç beğenmedim.(Bir yahudi kızdan ve ressamdan bahsetmiş.)
Çok fazla betimlemeler,benzetmeler mevcut.
Sadece kitabın adı güzel o kadar.
beğenmedim,tavsiye etmiyorum.