Stefan Zweig'in yine muhteşem eserlerinden bitanesi,eserin,hikaye içinde hikaye anlatımı o muhteşem atmosfer gerçekten etkiledi beni,konusu bakımından güzel bi eser; aşkın insanın yaşına, mevkisine, konumuna bakılmaksızın gerçekten var olduğunu derinlemesine bize anlatmak ve aktarmak istemesii..
bir solukta okunabilir bi kitap,okumanizi tavsiye ederim..
"Minnet duygusu çok tatlıdır,zira nadir bulunur, sunulduğu kişiye kendini iyi hissettirir.Benim gibi soğuk ve mesafeli bir kadın için böyle tatlı ve kalp ısıtan bir duyguyu tatmak çok yeni bir şeydi."