s.

s.
@slarbk
“Dodô, ne hüzün öldürür insanı ne de hasret.”
“Gönlümü put sanıp kıran kim?”
1000k
Reklam
“İnsan uçsuz bucaksız kentte yalnız kalır, milyonlarca başka yalnızla yapayalnız”
Edebiyat
Acı çekmek özgürlükse, özgürüz ikimizde.
Müzik
Ateş düştüğü yeri değil, ateş hepimizi yaktı. Allah'ım yardım et...
Deprem
Deprem de vefaat edenler ve enkaz altında kalan, yaralanan kardeşlerimiz için cüz almak isteyen yorumlara yazabilir. Allah kabul etsin. 🖤 (1,2,3,4,5,6,7 alındı.)
1000k