s.

s.
@slarbk
“Dodô, ne hüzün öldürür insanı ne de hasret.”
“Sevilmek ne güzel şey..” Stephen King
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne yaşam beliriyor yüzünde ne ölüm alıp başını gidiyor sessizce. Her gün biraz daha ölerek yaşıyorsun. Her gün yaşayarak biraz daha ölüyorsun. Her gün.. Biraz daha.. Keşke yapabileceğim bir şey olsa Bir şey olsa seninle ölmek dışında. payedar
Edebiyat
“Belki de seni gereğinden çok düşünüyordum.”
Edebiyat
“Meğerse en zoru, kalbin akılla yüzleşmesiymiş.” Sema Soykan
Edebiyat