Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
''-Acaba ondan hoşlanıyor muyum?
-Bunu bilse bilse kalbin bilir.
-Kalbim değil de kafam olmasın? Çünkü her şey, beynin talimatı doğrultusunda gerçekleşiyor.
-Ona rağmen, biz buna kalp diyoruz.''
“Bazen, belki de annemle ninemin yolculuğa çıkmış olduklarının boş hayalini kurardım. Elbette bunun hiç bitmeyecek bir yolculuk olduğunu da biliyorum. Çünkü benim dünyam ikisinden ibaretti.”
''Annem her şeyin benim için olduğunu söylerdi yani başka bir deyişle buna 'sevgi' diyordu. Ama bana göre bu, annemin üzülmemek üzere çırpınışlarıydı. Anneme göre sevgi, yaş dolu gözlerle bana bakarak bu durumda böyle şu durumda şöyle yapman gerekir deyip vara yoğa fırça çekmekti. Eğer bu sevgiyse, hiç sevmemek ya da sevilmemek daha iyi değil midir?''