📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sanıyorum bu "çağımızın kaygısı" denen şeyden dolayı insanlar birbirlerinden korkuyor, düşünceler saldırıya uğruyor, çabalar alay konusu oluyor, mutluluklar inkar ediliyor, güzellikler kirletiliyor, gurur ayaklar altına alınıyor...
Her toplumda benim gibi, tabiri caizse yaşamaya gücü olmayan kusurlu varlıklar yitip gitmeye mahkumdur belki de. Fikirleri ya da başka bir şey yüzünden değil, kendileri yüzünden...
"Fakat böyle yapmazsan yaşayamazsın," diyenlerin yerine, bana "Geber!" diyenleri yeğlerim. Fakat insanlar nadiren "Geber!" derler. Sizi içten pazarlıklı ikiyüzlüler!