"Bazı kadınlar vardır, tabiri caiz ise; üzerinden kırk katırla da geçersen, kırk satırla da kessen, sevmekten yana; iflah olmazlar ...
Sevilmedikçe; daha çok sevmiştir o kadınlar..
Küçükken bir kez saçları okşanmamıştır fakat; gözlerinizin içine inatla bakarlar aşkla bakarlar. Bir kez ne istediği sorulmamıştır yine de; en çok sizin ne istediğiniz ile alakadar olurlar. Küçücük çocukken tanışmıştır çoğu; kendi karanlığıyla ama size düştüğünüz her kuyuda ışık olurlar sesleri gür çıkar alabildiğince çünkü susmaktan susturulmaktan hoşlanmazlar. Ve o kadınlar, bir gün susarlarsa hayatınız kararır bazı kadınlar vardır hiç 18 yaşında olmamış; hep 30'unda sırtlarında türlü türlü yükler gamzelerinin çukurlarında hayaller bir görseniz...!
Ahh bir güldürseniz ...! göreceksiniz
Kaç numara ayakkabı, kaç beden elbise giydiğini bilmeyen kadınlar vardır. Çünkü birilerinin eskileri onların yenilerini hep satın almıştır...
Yürüyüşleri ,duruşları, gülüşleri bakışları başkadır.
Bazı kadınlar vardır; yarımdır
Tepeden tırnağa...
yaralıdır."