Selinka.

Selinka.
null
Ne çok da dolambaç gereksiyoruz, ilişkilerimizle başedebilmek için!
Sayfa 29·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hep tazelemek isteriz ilişkilerimizi --ama, hiç düşünmeyiz kendimizin ne denli bayatlamış olduğunu--
Sayfa 25·Kitabı okudu
Öfkemiz kördür --en çok da ayna karşısında...
Sayfa 25·Kitabı okudu
Yalnızlık en içimizdedir...
Sayfa 23·Kitabı okudu

Selinka.

, bir kitabı yarım bıraktı
Şule Öncü
8.7/10 · 794 okunma