Burdayııım sadece yaz tatilinden sonra uzuun bir süre kitap okumayı denemedim gerçekten bir kere bırakınca toparlaması zor oluyormuş ama bugün bir kitaba başladım 👀 aşırı mükemmel gidiyor şuan bile, keşke bu kadar geç kalmasaydım okumak için. Kitabı bitirince görüşmek üzere 🙌🏻