"Savaşı bitireceğim – her türlü savaşı! Ve bitmesi gereken diğer şeyleri..... Dünya çok güzel, yaşamak müthiş bir şey, sadece gözlerimizi yukarı çevirip bakmamız gerekiyor. Güzel bir bahçeye dalmış domuz sürüsü gibi, fark etmeden içinden geçip gittiğimiz manzaraları bir düşün. Yaşamın renkleri - sesleri - şekilleri! Bizim elimizde ise kıskançlıklarımız, kavgalarımız, kırmızı çizgilerimiz, aşılmaz ön yargılarımız, görgüsüzce girişimlerimiz ve uyuşuk ürkekliklerimiz vardı; birbirimize esip gürlerken, dünyayı kirletiyorduk - bir mabedi işgal etmiş kargalar gibi, Tanrı'nın kutsal evini pisletiyorduk."