Esma

Diyorlar ki bana, insan kendini severmiş: ah, ne kadar büyük olmalı bu kendini-sevme! Ne kadar çok aşağılama var karşısında!
Sayfa 270·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Niye yaşamalı? Her şey boş! Yaşamak - havanda su dövmektir; yaşamak -kendi kendini yakıp kavurmak ve yine de ısınamamaktır."
Sayfa 205·Kitabı okudu
1000Kitap
Nereden geldiğiniz değil, nereye gittiğiniz belirlesin bundan sonra şerefinizi!
Sayfa 204·Kitabı okudu
Alıntı
Sahiden, her şeye iyi ve üstelik bu dünyaya da en iyi diyenleri de sevmem. Bulduğuyla yetinenler derim bunlara. Bulduğuyla yetinmek, her şeyi tadabilmek: en iyi damak zevki değildir bu! Yemek seçen en inatçı dillere ve midelere saygı duyarım ben, "Ben" ve "Evet" ve "Hayır" demeyi öğrenmişlerdir onlar.
Sayfa 194·Kitabı okudu
1000k
... artık sevemediğin yerin- önünden geçip gitmeli!
Sayfa 177·Kitabı okudu
1000Kitap