Şems

Şems
Oysa ben tüm yaşamı gökyüzü altında bir tatil olarak görüyorum.
"Dostum, bilirsin ki aşk nefisleri kahreden, kalpleri esir eden bir zorbadır. Başı esaret, ortası hastalık, sonu helâktır! Bu yüzden derhal kendini toparlamalısın."
Sayfa 150·Kitabı okudu
Reklam
"Oğul, âlemde sürüp giden zevk ü sefa da yoktur, bitmeyen mutluluk da. Doğan gün akşama, yaşayan kişi toprağa elbette kavuşacaktır. Gayrı Allah'ın dediği olacak!"
Sayfa 113·Kitabı okudu
"Aşk sevgili için kendinden kaçmaktır!"
Sayfa 109·Kitabı okudu
Yol... Birbirine eklenen günlerin ve mesafelerin ulandığı umut... Yürümek, yürümek, yürümek...
Sayfa 107·Kitabı okudu
"Hayat devam eder, zaman geçer, insanlar gider, bazen geri gelmezler, hatıralar kalır..."
Sayfa 76·Kitabı okudu
Reklam