Şems

Şems
Oysa ben tüm yaşamı gökyüzü altında bir tatil olarak görüyorum.
Artık dünyaya beni hiç ilgilendirmeyen, ondan hiçbir şey beklemediğim ve sonuçta hiçbir arzumun kalmadığı uzak bir şey gözüyle bakıyordum.
Sayfa 140·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün kötülerin içinde, ne kadar kötülük ederlerse etsinler, iyi bir taraf mutlaka vardır derler.
Sayfa 66·Kitabı okudu

Şems

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
4 günde okudu
·
2023 36. kitabı
Şermin Yaşar
8.3/10 · 7,9bin okunma
Kardeşlik pili bitmiş bir saat gibiydi. Pilini taktığın anda kaldığı yerden başlayıveriyordu çalışmaya. Bin yıl da görmesen, anında kapatıyordun aradaki açığı.
Sayfa 159·Kitabı okudu
Kendi sessizliğinin içinde mutluydu o.
Sayfa 98·Kitabı okudu