İnsan en çok neye ağlar, kederlenir?Bence insanı en çok anlatamadığı şey ağlatmazmı; o içinde biriktirtikleri, anlatamadıkları birikir birikir dolar sonra bi an gelir sanki baraj kapaklarını açmışlar da aşağıya tonlarca acı, keder ve umutsuzluk boşalıverir. işte insanı en çok bu ağlatır.