Kitap beni bü-yü-le-di . Müthiş bir olay örgüsü var çok akıcı ilerliyor. kişiler,zaman,mekan, harika.zamanlar arası geçiş ve verilmek istenen mesaj çok manidar
Tek kelimeyle muh-te-şem bir kitaptı. Okurken büyülendiğim gerçekten sihirli bir kitap. Çok zevk alarak okudum. Sonlara doğru kalbim çok hızlı çarpmaya başladı . Neler olacağını çok merak ediyordum. Kitabı yeni bitirdim, kalbim hâlâ çarpıyor. Okurların merakını kitabın sonuna kadar diri tutan sürükleyici bir kitaptı. Ben hayatta ki kendimi gördüm. Ve Nora yla birlikte gerçekten bende olmak istediğim hayatlara gidip geldim. Kaçmak istediğim hayatın,kaçtığım yerle aynı oluşu tam bir aydınlanmaydı. Bir kara delik olmadığımızı bir volkan olduğumuzu ve olduğumuz yerde kalıp çorak toprakları zenginleştirmemiz gerektiğini,içimizde bir orman büyütebileceğimize inandım. Hayatı sevelim hemde sıradan şeylerler sevelim. Gökyüzüne bakıp sevelim,sokakta oynayan çocuklara bakıp sevelim,sağlığımız yerinde diye şükredip sevelim,sevdiklerimiz yanımızda diye sevelim... Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. OKUYUN OKUYUN, OKUYUN...
Bir kitapta hangi özellikler olmasını isteriz diye sorduğumda cevaplar genellikle şöyle olur: akıcı olsun ,güncel ve ilgi çekici konular olsun,bu konuları kendi üslubuyla yoğursun yani özgün olsun, sürükleyici olsun,bence kapak tasarımı da ilgi çekici olmalı derim ben bunlara ek olarak . İşte saydığım tüm bu özellikleri bu kitapta bulabilirsiniz. Bazı cümlelerini tekrar tekrar okudum,bazı yerlerde durdum ve waoovv demekle kalmayıp bu nasıl bir cümle ,bu nasıl bir dil,bu nasıl bir uyum , bu nasıl bir sentez ? dedim . Ben çok beğendim.Nokta atışı ve keskin söylemleri çok hoşuma gitti. Şiddetler tavsiye edilir. Hoşça ve kitapla kalın...
Güzel bir kişisel gelişim kitabıydı.Kitap söyleşi olarak ilerlediği için bir çok konuya değinilmiş. Öncelikle bir insanın yetişmesinde önemli olan unsurlardan bahsediyor. İnsanın bu yaşam sürecinde kendisini keşfetmesi gerektiğini savunuyor ve dile getiriyor. Tanıdığım başarılı insanların çoğu hayatının belli bir kesitinde dönüm noktaları yaşayıp kendini buluyor ve keşfediyor,Doğan Hocamızda öyle... Aslında her şeyin kendimizi keşfetmek ve ona göre hareket etmek gerektiği vurgulanıyor. Tabi bu süreçte elbette yolumuzu kaybedeceğiz bize ışık tutacak bir mentorun öneminden bahsediyor ki bu gerçekten çok önemli . Kendimizi geliştirmede dilin önemi birçok yerde vurgulanıyor.Aile hayatına dair tavsiyelerde bulunuyor. Eşlerin güreşi değil dansı tercih etmeleri gerektiğini ve değişimle birlikte dans etmeye başlayıp sürekli canlı kalmamız çok güzel bir cümleyle açıklanıyor. Kitabın sonunda neler okumalı,neler dinlemeli,neler seyretmeliyiz? kısmında içerikleri hakkında ufak kesitler verdiği kitap, müzik ve film önerilerinde bulunduğu benim içinde mentor niteliğinde olan bir kitaptı.Son olarak yurtdışı eğitimiyle alakalı bir şeyler söylemek istiyorum. Evet yurtdışına gitmeliyiz hatta yüksek lisans, doktoramızı bile yapmalıyız orada ama yaptıktan sonra tekrar ülkemize dönmeliyiz ve kendi memleketimize hizmet etmeliyiz. Doğan Hocamız da bu konuda örnek aldığım insanlardan. Hocamızın diline sağlık diyorum,teşekkür ediyorum...Kitaplı günler