sümeyye çelik

sümeyye çelik
@smycelik72
Ne yapmalıydım su fâni acımasız dünyada Düşünecek olursak insanlar yüzünden'idi bütün bu merhametsizlik, acımasızlık ve elimden gelen herseyin her yolun sonuna kadar gittim ve gördüğüm kadarıyla kimseler durup ince düşünmez'idi dünya'da oturtup bir köşeye bir sigara yaktırdı bana öylece seyrediyorum artık hiç bir şeyin çaresinin olmadığını insanların sevgi, merhamet diye birşey ortada bırakmadığını anladığım vakit bende kendi köşeme çekildim ve dedim ki boyle insanlarla yaşanılmaz yüce rabbim herkesin yoluna iyi insanlarla kesiştirsin...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bu gün ilk defa seni gördüğümde bir yabancıymışım gibi baktın bana Çok ağrıma gitti birşey diyemedim Öylece geçtim yanından... Bilmezsin sen seni nasıl içimde sakladığımı Kimseler anlamasın diye adının geçtiği yerde Sustuğumu... Öylece seviyorum işte seni.
Şiir