Ne yapmalıydım su fâni acımasız dünyada
Düşünecek olursak insanlar yüzünden'idi bütün bu merhametsizlik, acımasızlık ve elimden gelen herseyin her yolun sonuna kadar gittim ve gördüğüm kadarıyla kimseler durup ince düşünmez'idi
dünya'da oturtup bir köşeye bir sigara yaktırdı bana öylece seyrediyorum artık hiç bir şeyin çaresinin olmadığını insanların sevgi, merhamet diye birşey ortada bırakmadığını anladığım vakit bende kendi köşeme çekildim ve dedim ki boyle insanlarla yaşanılmaz yüce rabbim herkesin yoluna iyi insanlarla kesiştirsin...