Sümeyye Öztürk

Sümeyye Öztürk
@smyyyyy
Ağlamayı kes hayatını yaşa biz zaten hayatımızı yaşamanın bir yolunu bulamayınca ağlamaz mıyız?
Kaybedeceğini bile bile neden savaşıyorsun dedi öleceğini bile bile Yaşadığını unutmuştu ama o an bozmadım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çocuk saflıkları bozulmadan, vicdanları kirlenmeden, ruhları insanların bulaştığı kötülüklerle lekelenmeden, kendileri acı çekip başkalarına da çektirmeden gitsinler şu kokuşmuş dünyamızdan. Al götür şunları, al götür ulu enesay Beyaz gemi
"Çocukluğum deyince, tüylerim diken diken olur. Acıdan başka bir şey yoktu ki...
Sayfa 184·Kitabı okudu
"Aslında umutlanmaktan korkuyorum.Hayal kırıklıklarından yoruldum."
Sayfa 176·Kitabı okudu
"Oldukça hüzünlü bir hikaye.Hayat da öyle değil mi zaten? Trajikomik. Bir yandan insanı güldürürken bir yandan hüzünlendiriyor.
Sayfa 166 - remzi kitabevi·Kitabı okudu