s

s
@snese
“...katından bize rahmet ihsan et.”
hayallerimizi başkalarının çabalarına bağladığımızda hep kırgınlık kaldı içimizde. Halbuki bizi hiç terk etmeyecek ve kırmayacak sadece Allah'tır...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
görmeyince bağrımı yanmaz sanırsın.
ben ne yaptığımı biliyor muyum hafız?
her oluş, bir şeyin yokluğuna gebe; her doğuş bir ölüme.
"musa ayrılmayı bilmiyordu. oysa hayatta kalmanın koşulu, doğru zamanda ayrılmasını bilmektir, önce anne karnından ve sonra da sırasıyla her şeyden."