s

s
@snese
“...katından bize rahmet ihsan et.”
@snese·
·
sabitlendi
hayallerimizi başkalarının çabalarına bağladığımızda hep kırgınlık kaldı içimizde. Halbuki bizi hiç terk etmeyecek ve kırmayacak sadece Allah'tır...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"kalbinde çözülmeden kalan her şey için sabırlı ol. cevapları şimdi arama. cevaplar sana verilmez, çünkü sen henüz onlarla yaşayamazsın.
elde avuçta varı bilmeyen elde avuçta yoku ne bilsin. hep öyle olan, öyle olmanın ne olduğunu ne bilsin.
görmeyince bağrımı yanmaz sanırsın.
ben ne yaptığımı biliyor muyum hafız?