Sngl

Sngl
@sngl83
... üstümdeki yıldızlı gökyüzü ve içimdeki ahlak yasası... Pirincimi yerim günbatımını izlerim Ben de böyle biriyim.
Demin öğrendim ki yanlış yutkunuyormuşum. Yutkunmanın bile doğrusu yanlışı var. Velhasıl hayat çok zor.. Elimizde bi klavuz olsaydı keşke.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun bi süre perio görmek istemiyorum.
"Çek ipini rahvan gitsin. "
"Kalp hanım, nasılsınız? "
Beynim bozuldu.
Düşünce