Sngl

Sngl
@sngl83
... üstümdeki yıldızlı gökyüzü ve içimdeki ahlak yasası... Pirincimi yerim günbatımını izlerim Ben de böyle biriyim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiç bir kitabın içinde yaşamayı istediniz mi?
Kitap okumak benim için bir kaçış yöntemiydi. Birkaç saatliğine kendi sıkıcı dünyamdansa kitabın dünyasının parçası oluyordum.
Alıntı
Sngl isimli okura yanıt verildi
Sngl
Asthley Şimdiden keyifli okumalar