Bir arkadaşım paylaşımda gördüm aldım. Yazarın genç olması ilk önce ön yargı okunmaz diye düşündüm. Ama sonra okuyunca gayet güzel bir kitap olduğunu fark ettim. Ayetlerle ve hadislerle anlatması daha bir anlamlı olmuş. Kendimi hep yanlız hissederdim. Kitapta yanlızlıkla ilgili yazıları okuyunca yanlız olsam da allah bize yeter her zaman .. tavsiye ederim okumanızı.