S

beni ne güzel anlamıyorsunuz yine.|01/12/'20| رَبِّ زِدْنِي عِلْمًا
معلمة
İlâhiyat
107 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nereye koymalıyım yazgımı, Adın geçerken.
Edebiyat
olacak, en doğru zamanda nasip olacak.
Din
böyle olmamalıydı hissini, 'ne bekliyordum ki zaten' diyerek yeniyorum.
İnsan ve Duygular