sínєm çαğlα kırвαş

sínєm çαğlα kırвαş
@snmcglkrbs
𝐇𝐢𝐜̧𝐛𝐢𝐫 𝐬̧𝐞𝐲 𝐲𝐚𝐩𝐦𝐚𝐦𝐚 𝐬𝐚𝐧𝐚𝐭ı
İnsanın doğası,insanın aynasıdır,hem de ne ayna ! Geç karşısına, kendini hayran hayran seyret !
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne mi yapmali ?Kesilmesi gereken her şeyi kesip atacaksın.Sonsuza dek. Hepsi bu. Tabii böylece peşinen acı çekmeyi de kabul edeceksin .Ne ? Anlamıyor musun ? Sonra anlarsın... Özgürlük ve güç.... özellikle de güç gerek insana !
Bu dünyada insan insana ancak kötülük edebiliyor, anlamsız birtakım biçimcilikler nedeniyle bir damla olsun iyilik yapabilme hakkına sahip değiliz.
Seni yaz, kış sorar rüzgara, nerde bu kız nerde bize söyle Bahar merak eder Bir cevap ver artık, sırra kadem bastın, neredesin
Dördüncü bölüm e geçmişimdir ve kitap heyecan dolu olmaya başlamıştır