sínєm çαğlα kırвαş

sínєm çαğlα kırвαş
@snmcglkrbs
𝐇𝐢𝐜̧𝐛𝐢𝐫 𝐬̧𝐞𝐲 𝐲𝐚𝐩𝐦𝐚𝐦𝐚 𝐬𝐚𝐧𝐚𝐭ı
Dostoyevski Ne güzel söylemiş öyle “Yine yırtık cebime koymuşum umudu…” Sanırım beni anlatıyor 🤪😇
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazen hiçbir şey istemezsin ya öyle bir an bu an 😞
Karanlıktan kurtulmanın yolu aydınlıktır; soğuktan korunmanın yolu ısıdır; olumsuz düşüncelerden kurtulmanın yoluysa,bu düşüncelerin yerine iyi düşünceler koymaktır.Kendinize iyi şeyleri telkin ederseniz, kötü olanlar yok olur.
Zihninizin gizli stüdyosunda prova ettiğiniz sahnelerle,iyi bir sağlık , başarı ve mutluluk inşa edebilirsiniz.
Klasik müzik eşliğinde kitap ruhun gevşemesi ve gerçek anlamıyla huzur ♥️ ben