sínєm çαğlα kırвαş

sínєm çαğlα kırвαş
@snmcglkrbs
𝐇𝐢𝐜̧𝐛𝐢𝐫 𝐬̧𝐞𝐲 𝐲𝐚𝐩𝐦𝐚𝐦𝐚 𝐬𝐚𝐧𝐚𝐭ı
Sevgim bir dünya bende o dünya'nın içinde bir kum tanesi..🙏❤️
Reklam
Akılca ve ruhça kim sağlam ve güçlüyse,insanlara onun buyurayacağını biliyorum artık ! Kim daha yürekliyse de haklı olan da odur . Her şeyin içine tükürmekte , aldırmazlıkta en ileri gidenler , yasa koyucu olurlar. Herkesten daha gözü pek olan , herkesten daha haklıdır ! Bu güne kadar böyle gelmiş , bu bundan sonra da böyle gidecek ! Bu gerçeği ayırt edemeyenler kördür !
Dostoyevski Ne güzel söylemiş öyle “Yine yırtık cebime koymuşum umudu…” Sanırım beni anlatıyor 🤪😇
Bazen hiçbir şey istemezsin ya öyle bir an bu an 😞
Karanlıktan kurtulmanın yolu aydınlıktır; soğuktan korunmanın yolu ısıdır; olumsuz düşüncelerden kurtulmanın yoluysa,bu düşüncelerin yerine iyi düşünceler koymaktır.Kendinize iyi şeyleri telkin ederseniz, kötü olanlar yok olur.
Reklam