Düşünsene yolda bir kaza görünce ne tepki veriyor insanlar?Hemen ‘Aman Allah korusun’derler.İnanabiliyor musun!İlk tepkileri kendilerini düşünmek,kurbanları değil.Başkası için dua eden ne kadar az kişi var farkında mısın?İllaki kendilerine.Zaten o kadar çok dua birbirinin kopyası ki.Beni koru,beni kayır,beni yükselt...Her şey ben.Onlara sorsan ‘dindarlık’derler adına, bense ‘kılık değiştirmiş bencillik’ diyorum.**Havvanın Üç Kızı