Sinem Yakar

Sinem Yakar
@snmsnms
Hayal ettiğim şeyle hayatin beni yaptığı şey arasinda bir boşluğum.
null
Msku/ beslenme ve diyetetik
Muğla/Hatay
null
3 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Puan vermedi·288 syf.·
2020 16. kitabı
Bulmak için haftalarımı verdiğim kitabı nasıl olurda elime alınca okumak istemm. Yalın bir dille anlattığı doğru ama eğer sağlık okuyorsanız masal dinlemeyi göze alın. Kendimi odaklayabilirsem tekrar dönmeliyim.
Bilim
Büyüleyici BağırsakGiulia Enders · Büyükada Yayınevi · 2016925 okunma
Sinem Yakar
Ben de bölümümden dolayı çok duydum kitabı aldım biraz hayal kırıklığı ama olsun arada açılıp bişeyler okunabilir cinsten :)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·288 syf.·
2020 16. kitabı
Bulmak için haftalarımı verdiğim kitabı nasıl olurda elime alınca okumak istemm. Yalın bir dille anlattığı doğru ama eğer sağlık okuyorsanız masal dinlemeyi göze alın. Kendimi odaklayabilirsem tekrar dönmeliyim.
Bilim
Büyüleyici BağırsakGiulia Enders · Büyükada Yayınevi · 2016925 okunma
Sinem Yakar
Akıcı bir şekilde okunmuyor maalesef, elimde sürünmüştü biraz.
Hiç sesiniz çıkmayacak biliyorum ta ki canınız yanana kadar .
Kimse sizlere tankların altına yatın silahların önüne siper olun demiyor.Sadece duyarlı olun.Dua mı etmek istemezsiniz ? O zaman iyi dileklerde bulunun..Acı sizi, ailenizi,sevdiğinizi bulmasın diye de olabilir bu iyi niyet.Bencilce ama hiç değilse samimice.Dua kadar inanırım samimiyete..Zaten dua da en samimi olduğumuz an değil midir ? Yarın bugün için ağlamamamız üzere iyi dilek ve dualarımla..
Sinem Yakar
Çokların içinde kaybolmaktansa onlardan olmak gibi
Hiç sesiniz çıkmayacak biliyorum ta ki canınız yanana kadar .
Kimse sizlere tankların altına yatın silahların önüne siper olun demiyor.Sadece duyarlı olun.Dua mı etmek istemezsiniz ? O zaman iyi dileklerde bulunun..Acı sizi, ailenizi,sevdiğinizi bulmasın diye de olabilir bu iyi niyet.Bencilce ama hiç değilse samimice.Dua kadar inanırım samimiyete..Zaten dua da en samimi olduğumuz an değil midir ? Yarın bugün için ağlamamamız üzere iyi dilek ve dualarımla..
Sinem Yakar
Düşünsene yolda bir kaza görünce ne tepki veriyor insanlar?Hemen ‘Aman Allah korusun’derler.İnanabiliyor musun!İlk tepkileri kendilerini düşünmek,kurbanları değil.Başkası için dua eden ne kadar az kişi var farkında mısın?İllaki kendilerine.Zaten o kadar çok dua birbirinin kopyası ki.Beni koru,beni kayır,beni yükselt...Her şey ben.Onlara sorsan ‘dindarlık’derler adına, bense ‘kılık değiştirmiş bencillik’ diyorum.**Havvanın Üç Kızı