sinem

sinem
@snmsogut
oysa yaşam genellikle insanın bir başına kalması
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"bazen öyle dakikalar oluyor ki tek başıma kalmaktan, tek başıma hüzünlenip tek başıma kesintisiz kederlenmekten mutlu oluyorum ve böyle hallerim gitgide sıklaşıyor artık. hatıralarımın açıklanamayan bir yanı var, beni dizginsizce çekiyor, öyle güçlü çekiyor ki birkaç saat çevremdeki her şeye karşı duygusuz kalıp her şeyi, gerçek her şeyi unutuyorum."
Sayfa 135
Edebiyat

sinem

, 1000Kitap'a katıldı.