“İnsanın doğasında vardır.Gördüğü iyiliğin karşılığı için kendisini ne kadar hükümlü hissederse,yaptığı iyiliğin karşılığında da o kadar beklenti içine girer”
“Yurttaşlarını öldürmenin,dostlara ihanet etmenin,acımasız,inançsız ve dinsiz olmanın adı erdem değildir.Tüm bunlar insana hükümdarlık kazandırabilir ama san kazandırmaz”
“Büyük insanların güncelde kendisine yapılmış iyilikleri nedeniyle eskiden boyun eğmek zorunda kaldıkları kötülükleri unuttuğunu söyleyen yanılıyordur”