“Ben senin sesini duyunca göğsümden bir güvercin sürüsü gökyüzüne havalanıyor.
Ben seni koklayınca ağzımdan dalgalar fışkırıyor, oksijen güzelleşiyor.
Ben seni düşününce küçükken kaybettiğim oyuncaklarımı önümde buluyorum.
Ben seni hayal edince salıncakta sallanma sırası bana geliyor.
Ben senden güzel bir şeyler duyunca bir ağzımdan on bin çeşit kelebek çıkıyor.
Ben senin güldüğünü görünce biri getirip önüme taze çay koyuyor.
Ben senin ellerini tutunca ülkede milli bayram ilan ediliyor, bayrak asıyorum göğsüme.
Ben seni..
Ben seni sevince,bana ne oluyor bilmiyorum.
Melekler üzerimize konfeti döküyor, acayip bir hal alıyorum ben..”
#özcan bülbül
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu.. İçimizde şeytan yok.. İçimizde aciz var.. Tembellik var.. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...