senosss

senosss
@snwaidkk
karma karışık kar yağışlıyım.
Ben ne isterdim biliyor musun? Senin Nova. Senin ateş varisi olmayi istemeni isterdim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen ölen anların da yası tutulur.
Hak edilmiş yaralar taşınmaya değerdir.

senosss

, bir kitap okudu
5/10
·736 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 28 Ocak 2026 01:49
·
2026 3. kitabı
N. G. Kabal
8.8/10 · 2.314 okunma
Bana ne olacağı önemli değil, henüz dünyaya gelmemiş bazı insanlarin hayatına bir şeyler katabilirsem eğer, kendimi binlerce kez normal bir hayat yaşamış gibi hissedeceğim. Bu da bana yeter.