senosss

senosss
@snwaidkk
karma karışık kar yağışlıyım.

senosss

, bir kitap okudu
7/10
·160 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2026 17:54
·
2026 4. kitabı
N. H. Kleinbaum
8.8/10 · 33,2bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Merhemi ıhlamur olsa da şifası yarayı açandır.
"Kim olduğunu unuttuğunda" dedi. "Benim kim olduğumu ve yüzyıl beklemeye değer olduğunu hatırla."
Senin ruhun benim ruhuma ilikli. Bin asır da olsa seni beklerdim, sadece seni beklerim.
Sana ait olanlar için paramparça olman gerekmez.