Hiçbir şey arzu etmesinler diye, bugüne dek kadınlara, hiçbir istekte bulunmamayı öğretmiştik; bugün ise, hiçbir arzuları olmasın diye her şeyi istemeyi öğretmiyor muyuz? Haz, bütün karanlık kıtanın kodlarını çözdü mü?
Kendimizi eylemlerimizde, yargılarımızda, savlarımızda tanımayı o kadar çok isteriz ki. Oysa bizi en iyi tarif eden şey aslında metaforlardır, bulanık imgelerdir, kesinsizliklerdir.