Kübra Burkaç

Kübra Burkaç
@sofistikeh
Reklam
Ben yalnızca, cebimdeki rubleyi sımsıkı tutup, 'genel mutluluk' bekleyerek aç bir annenin önünden geçmek istemedim. 'Genel mutluluğu kurmak için gerekli tuğlaları taşıyor ve bundan da gönül rahatlığı' duyuyorlarmış! Hah-hah-ha! Beni unuttunuz! Ben bir kez geldim dünyaya ve yaşamak istiyorum.
"Aslında insanın canını en çok acıtan şey; hayal kırıklıkları değil, yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır."
Sen ne dersen de iki gözüm toplumun yoksul insana saygısı yoktur.
Hastalık derecesinde duyguluyum; çevreden edindiğim izlenimler bana acı veriyor...
Reklam