Arkadaşlar. Hayatınızın anlamı olan birisi bire olsa!
Asla ama asla özgürlüğünü elinden almaya asla hakkınız yok!
İstediği gibi davranabilir, istediğini giyebilir, istediğini yapabilir, istediği ile istediğini konuşabilir, gezebilir, takılabilir, spor yapabilir, oyun oynayabilir, bir iş yerinde çalışabilir.
Ben hatalı davrandım. Kendi sadist kurallarım ile hatalar yaptım. Tecrübe edinmeden bilmenizi istiyorum.