Kitabın arka kapağını okuyunca oldukça dikkatimi çekmişti. Arka kapakta üç yıldır evden çıkmayan ve fısıltı şeklinde konuşan bir kadın bir de dolabın içinde gördüğü bir şey den dolayı evden kaçan bir adam var. Merak içinde aldım ama aradığımı bulamadım. Konu güzel başlamıştı ama sonrasında hüsrana uğradım. Kadın üç yıldır evden çıkmamış, ilk çıktığı günün tedirginliği tam anlamıyla yansıtılmamış ya da basit bir olay gibi anlatılmış diyebilirim. Adamsa dolabın içinde bir şey buluyor süsü verildiği için gerçekten hayatını değiştirecek bir şey bekliyorsunuz ama onda da olmuyor.
Kitabın anlatımına gelirsem bir sürü yazım yanlışları ve çeviri hataları ile doluydu. Bu yüzden biraz iteleye iteleye okumuş bulundum. Bir kitabın çevirisi güzel değilse içi bomboş geliyor bana. Ne anlatılmak istenen anlatılıyor ne de anlamak tam anlamıyla gerçekleşiyor. Uzak durun deyip te soğutmak istemiyorum yine de karar sizin.