insanların beni son ana kadar hayal kırıklığına uğratmasına müsaade ediyorum ki onları hayatımdan çıkarırken içimde hiç "keşke" kalmasın
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ayrılık
Biten bir kitabın son sayfasını okuyup kapağını kapattıktan sonra kenara koymanın verdiği hüzün, sırılsıklam aşık olduğu sevgilisinin elini bırakıp "buraya kadarmış" demenin hüznüyle eşdegerdir galiba...
son kez güldü bana, son
İnsan, öldüğü gün değil... Sevdikleri mezarlığın kapısından çıkıp arkasına son kez baktığında gerçekten yalnız kalıyormuş.
Gupse
kuş uykusu bir adam çattı kara kaşlarını tütün rengi gözlerinde bir devrin isyanı tatar bakışlarıyla kırıp kelepçesini şafağın güneşin peşine takılıp gitti olsun! “gülüşü yeter bize...” bıraktığı anların şimdi uzak bir kentin saçaklarına tutunup perde arkasını izliyorum bu vuruluşun kime yaslansam yıkılıyor dağlar yankısında yarım kalmış bir türkünün yasını tutuyorum kalabalık bir sofranın başında öpüp alnıma koyduğum o nasırlı elleri... bir bayram sabahı telaşını anımsıyorum ellerimde dört yapraklı yoncalar... ürkek bir uğur böceği dolaşıyor parmak uçlarımda kuşlar uykuda... yollar savunmasız... yumruklarımı sıkmaktan yangın yeri olmuş avuçlarım bir adam ceketini omzuna alıp gitti bu ürpertiyle uyandı kuşlar düştü kanatlarından çocukluğum o adam son kez taradı ak düşmüş saçlarını ıslık çalarak geçip zamandan