çเğ๔є๓

çเğ๔є๓
Olacaksa olur boşuna zorlama...
İşte böyle bir adamım ben! Ne diye takayım kafama?
Reklam
"Kötü bir insanı öldürünce kötülüğü de yok ettiğini sanırsın, sonra bir bakarsın ki yok ettiğini sandığın kötülükten daha beteri senin içinde büyüyor. "
"İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. "
"Tembelim ben,öfkemi nefrete dönüştürümeyecek kadar da rahatına düşkün. Kin de tutamam. Unuturum, sıkılırım, uykum gelir bi kere.."