Ben bir ilkeye inanıyorum yalnız,bu ilkede şu;İyiliği eğitim yoluyla öğrenememiş bir kadının önünde,iyiliğe giden iki yol açar Tanrı; hemen her zaman böyledir: Biri acı, biri de aşktır bu yolların.Çetin yollardır bunlar;bu yollara giren kadınlar ayaklarını kanatırlar,ellerini parçalarlar,ama yolun dikenlerine günahın süslü giyimlerini de bırakırlar aynı zamanda, Tanrı önünde yüz kızartmayan çıplaklıkla erişirler amaca.