İclal Aydın'ın okuduğum ilk kitabı. Anlatımı ve konusuyla çok beğendim.
Dönüş, Derya ve Türkan isimli kardeşlerin hikayesi. Hepsinin hayalleri var. Dışarıdan farklı yorumladığımız hayatlar umduğumuz gibi çıkmıyor. Konunun özetine girince spoiler olacağı için anlatmıyorum.
Okurken Ayvalık sokaklarında dolaşıp çocukluğum gözlerimin önlerine geldi. Kendimden çok şeyler buldum. Kendimi çok sorguladım okurken böylemi yapmalıydım acaba dediğim çok şeyler oldu.
KESİNLİKLE TAVSİYE EDİYORUM..